info@cskstudio.pl

tel. 71 36 66 632

kom. 600 850 204

System identyfikacji wizualnej (SIW) to zespół precyzyjnie zaprojektowanych, zespolonych ze sobą elementów, wspólnie tworzących reprezentacyjny wizerunek firmy.

 

Są to: logotyp – znak firmowy, kolory firmowe, strona internetowa, oznakowanie, wyposażenie firmy (np. schematy tabliczek na drzwiach, szyldów, elementów dekoracyjnych biura), materiały firmowe (papeteria firmowa, teczki, segregatory itp.), materiały reklamowe i reklama zewnętrzna, internetowa (ulotki, foldery, broszury, katalogi, roll-upy, plakaty, banery), często także ubiór pracowników, oklenie samochodów firmowych i wiele innych.



Wszelkie informacja o elementach zawierających się w systemie identyfikacji wizualnej są szczegółowo opisane w księdze znaku. Opisuje ona m.in.: kolorystykę, wykorzystane czcionki, wszystkie wytyczne dotyczące wymiarów logo, jego pola ochronnego; ułożenia na wizytówkach, papierach firmowych; wizualizacji w wersji chromatycznej i monochromatycznej itd.



Spójność wizerunku firmy wskazuje jednoznacznie na jej stabilność oraz poważne podejście do klienta i własnej pracy.

 

Przykładowy projekt systemu identyfikacji wizualnej dla Information Market: